vill du veta en hemlis?


Jag var en liten wb fjortis i 6an, hade ksss, 3 millimeter tjockt fundation lager i fejset, vitt vid ögonen, en maskaraflaska per dag, ibland fjortissträck, och var ganska uppkäfftig. fick ha stödmöten med en lärare....  och tyckte jag var asball
So there you got secret. trendflicke pluggisen som försöker köra naturlig stil var en liten äckelwb. men i mitten av sexan kanske så ryckte jag upp mig och blev 'normal'. fast något jag aldrig gjort är att låta ngt gå i vägen för skolan, jag har aldrig skolkat en enda lektion, kommit sent har jag gjort, ibland försovit mig och varit medveten om det och tagit det lungt, satt mig i korridoren i 5 min småsaker sådär, men jag har aldrig gjort det klassiska typ '' ska vi gå ner till centrum och skippa svenskan''  dock sa jag ju att jag haft stödmöten med en lärare, men det berodde helt på att jag faktiskt tyckte han verkade vara en pedofil och otrevlig (han kallade mig idoit) men saken är att jag alltid sagt vad jag tycker och där var det grejen, såfort han gjorde ngt pel var jag där och hackade, ONÖDIGT mycket. jag n&i skrev ner hela tavlan i klassrummet ANTI *******
men nu har jag iallafall inga problem med läraren och det går super i plugget (som alltid).
men där var dagens hemlis. hope you enjoy it!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0