dagen i stort sätt

yalla! läget med alla? med mig är det fint. tyvärr så blir det här ett rätt tråkit inlägg då jag glömt att fottat dagens och så, så knappt några bilder om jag inte googlar några. men vad har jag gjort idag då. först var jag med iza till typ halv fem, då drog jag hem och duschade, gjorde mig i ordning och kollade lite på wall-e. sedan fick vi gäster så jag har suttit och umgåtts med dem fram tills för kanske 15 min sedan. morgondagens planer är att gå på bio med julia och kanske louise om hon inte ska till uppsala, läs deras blogg http://www.trippletower.blogg.se/ ! det gör jag iaf. vi ska antingen se baksmällan, the proposal eller alla gamla ex tror jag att den hette. har någon sett någon av dem? är de bra? hm, det återstår att se! funderar på att kanske tona håret imorgon, brunt igen men vi får se, kanske kanske inte. oh, btw, jag gör en hissar och dissarlista som jag sa, den kommer in om typ 10 min. ha det chillpill så länge!
SF Bio: Flickvänner från förr                                            The Proposal                                                 
vi får se vilken vi kör på. jag tycker att killen i flicvänner från förr och killen som står i mitten på framsidan av hangover är snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0