dagen med pulljuuuuuull

tjenare bloggen! det var ett tag sedan! idag har jag umgåtts med julia. vi gick på bio och såg ''the hangover/baksmällan'' och den var så jävla kul, en kille där är stört snygg också! julia diggade de tillfällen då man fick se snoppar, vilket inte var allt för sällan, haha!  nej men innan bion gick vi runt lite på heron och käkade, jag åt indiskt och julia donken. sedan fick vi skynda oss att köpa biogodis och gå på muggen eftersom vi redan var sena. dock hann vi innan reklamen var slut så det var bra. filmen var somsagt skitkul och jag ger den 5/5 och skulle gärna se den igen! btw så gick bruno på reklam, HAHAHAHAHAHAHAHA! stört rolig verkar den vara. och boratsnubben har blivit rätt sexyyy ,haha...  men efter bion köpte jag ngn smoothie och så drog vi hem med bussen. när jag var hemma så färgade jag håret, BRUNT igen... det blev jättefint men typ min naturliga hårfärg. nyss åt jag och snart ska jag gå och baka och sedan kolla film. imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag har faktiskt inte haft riktigtriktigt ''lov'' än, ni vet, dagarna då man slappar till 3 och går upp, äter glass till frulle och lägger sig och steker. en sådann dag har jag inte haft. i torsdags mötte jag c vid halv elva, igår skulle jag upp och städa vid 10,idag så skulle jag ta 10.34 bussen, så det jag vill ha sagt är att jag inte vilat ut mig helt. ännu. men imorgon ska jag ha en jossedag då jag bara sofftar. mys. menmen. nu kommer lite bilder mm. och så ska jag lägga in en till om burran också...


dagens

filmen, bild lånad ifrån google. btw, visst är killen i mitten läcker?
 
haha julia inne på bion, skulle fotta men det var mörkt.

mitt hår innan

mitt hår under

mitt hår efter.... fint va?

mumms, rekomenderar starkt! dock är de rätt dyra... idag blev det mangosmak

bruno/borat då. rätt snygg och biffig, eller hur?

jullpull vid heron. gör lite reklam för sommarbio.

rekomenderar starkt!

Kommentarer
Postat av: emma

jätte fint hår gumman haha (a) <3

2009-06-14 @ 22:11:54
URL: http://eml
Postat av: Anonym

haha*

2009-06-14 @ 22:12:22
URL: http://emlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0