sommarlov

Hello! WIIIIIIHOOOOO. SOMMARLOV! Skolan har precis slutat och bloggen har precis börjat, fantastiskt! haha, nu sitter jag och äter glass,  ben and jerry's half baket och den är ingen direkt hitt. man mår illa av kakdegen (de har blandat ihop cookie dooh och chockolat fudge brownie) men den är okej. den får 3/5 enligt mig. men bort från glassen och tillbaka till skolan. min dag började vid halv åtta då man gick upp, sminkade mig och fixade håret, satte på mig klänningen och käkade lite frulle! sedan drog det av till skolan, där jag mötte m,m,m,r,v och vi gick till slöjdsalen och övade på vår sång! sedan fick vi traska till kyrkan och lyssnade på en massa sånger som folk sjöng. sedan var det vår tur att gå upp på 'scen' och vi klarade av sången ganska gallant! ni tjejer var jätteduktiga! vi sjöng 'you're way to beautiful boy'. efter sångerna var färdiga så slutade vi. lite halvsorligt sådär... men egentligen skulle det varit vattenkrig men det blev inställt.
bajs. men då gick jag hem och umgicks lite med kära lillebror och så käkade jag. mumsfillibabba. snart ska jag ner och kolla på twilight tror jag, jag har inte sett den på en hel vecka så jag har absistens nu! men först tänkte jag lägga upp lite bilder och klipp. ha det chillpill så skriver jag snart igen!


jag på g till eller hem ifrån farsta med julia och louise.

julia har gått i mina klackskor vilket som förövrigt var en ganska rolig syn för omgivningen.

lullpull nice as the nicest

jt och corre,


skolavslutningen

jt lovisa julia amanda louise tilda och alice


jag utanför kyrkan, ganska söt faktiskt!

me at home.

klänningen och kofftan jag hade på mig.

de där sotnosarna klickade jag hem från ellos förra veckan. hade de på mig idag.
vi sjunger beautiful girl, dock var söta lilla födelsedags barnet c. inte jättegrym på att filma med mobilkameran, och vi börjar först sjunga när det gått ca 20 sekunder.


det var allt jag hade att bjuda på i det här inlägget, vill  bara meddela att det kommer dyka upp en ny kategori om några minuter, den kommer heta ''the story about burran'' nu är det så att burran vill vara anonym men om ni är riktigt snälla så kanske jag 'råkar' avslöja vem burran är i slutet av sommaren! men vi får se. ha det chill
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0