LISTA.&dagen

hello darlings! idag har jag inte gjort mycket, softat typ. jag vaknade runt åtta, bloggade, åt, fixade mig. sedan pratade jag och c vid och bestämde oss för att åka till hudd, och det gjorde vi, var där från halv elva till kanske halv ett typ?sedan så träffade jag broder lilla och martin och gjorde sällskap med de hem, och så åt vi. haha, men snart tänkte jag gå och duscha och ha hemmaspa, me like. man sätter på radion, har ansiktsmask, hårinpackning, hårpappilotter och våfflar håret, det tycker jag är asmysigt! låter kanske lite sjukt men man blir avslappnad... vad händer imorgon då? jo, jag vet fan inte, syster har skolavslutning, första året på gymnasiet, borde man kanske gå och kolla?, nja, vet inte riktigt... imorgon går busskortet ut också, bajs, snopp,korv.... men jag får se hur jag gör då, kanske åker och badar eller så. men nu ska jag göra annat, men jag tänkte lägga in en lista, listor me like.


DAGENS VILL HA: Barnbidraget, seriöst, jag har bara 150 kvar nu typ
DAGENS KLÄDSEL: Jadu, skjorta filippa k, jeans kappahl (slitit dem själv med sandpapper)
DAGENS SMINK: mineralfundation från loreal,bronser från h&m, hilighter från face, läppglans dkny, parfym tror det var dkny det med, och maskara. 
DAGENS FRISYR: uppsatt med klämma.
DAGENS HÄNDELSE: inget värt att nämna hitills.
DAGENS LÅT: bellas lullaby
DAGENS PLANER: hemmaspa
DAGENS SAKNAD: mycket
DAGENS DUMMASTE: ingen aning
DAGENS SJUKA: att kicks tog 100kr för en vanlig hårborste, när man kunde få en för 30 på h&m. 
DAGENS DROG: gooooooodis, maaaaaat,lääääääsk,glaaaaasss.
DAGENS ROLIGASTE: uhm, nema aning.
DAGENS FAVORIT: markus, min lille sötebror!
DAGENS KÖP: glass typ
DAGENS GODIS:njaaa, låt oss säga en hel del, vi behöver inte gå in på detaljer.
DAGENS HUMÖR: neutral, lite småglad och trött
DAGENS ORD: stört

ähfan, jag slänger in en till lista om vilka märken favoriterna är ifrån typ.

SKOR: Sötnosarna från belle har tyvärr gått sönder, men annars äär de favoriterna!
JEANS: mina trasiga från kappahl, helt klart, de är skitsnygga och sköna!
TRÖJA: tror det blir mitt linne från h&m med rosett och knappar som jag köpte för länge sedan, eller min ifrån stockholm.
UNDERKLÄDER: calvin clein och sedan björn b.
VÄSKA: hum, min svarta, tror det är chloe
PLÅNBOK: fornarina, min syster har en jättefin jag ska låna
SOLGLASÖGON: rayban
KLOCKA: en gullig liten från hello kitty som jag fick av pappsen 
SMYCKEN: kan inte bestämma mig
TV: philips
MOBILTELEFON: sonyeriksson
MP3: iPod video
DATOR: dell hos min käre far och bärbar fujjisimens hos modermin.
SMINK: maskara vet inte vad den heter, fuktighetskräm från apoteket som är brunkräm typ, ögonbrynspenna, läppstift från yves rocher typ och läppglans från dkny, och hilight från face stockholm.
ANSIKTSKRÄM: dkny
DEODERANT: olika
TANDKRÄM: colgate eller ngn rosa hos mamma ifrån sensodyn som egentligen är till brorsan'') 
SCHAMPO/BALSAM: mycket olika, swartkopz, tony&guy, loreal mm...
TVÅL: dkny,barnängeln
PARFYM: dkny be delicious, ibland poeme från lancome.
MINERALVATTEN: Tror det heter bonaqua päron.
BRÖD: nanbröd
MAT: indiskt,skagen,serbiskt,thai- gillar mycket!
GLASS: Helt klart b&j, den nya sorben mango något och chocolat fudge brownie.
GODIS: hm, praliner är mumsigt
SÄNG: what, hur fan ska man veta det?
LAKAN: rosa typ?
FRISÖRSALONG: ja, jag har gått på flera olika och resultaten blir olika varje gång, där vet jag faktiskt inte.
DAGSTIDNING:aftonbladet
MAGASIN: nja, olika

dagens, jeans ifrån kappahl har dock slitit dem själv, skjorta ifrån filippak, skärpet är en chanelkopia.

hum, min makeup, jättedålig bild jag vet, tagen med mobilkamera


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0