imorgon drar jag

hej bloggen! idag får du bli min checklista. 

Tandborste 
Tvål
Nagelkräm
Salva
Allergisaker
Bodylotion
Tandkräm
Ansiktskräm
Ansiktsvatten
Deodorant
Torrbalsam
Nagellack
Parfym
Hårborste
Balsam 
Shampoo
________________________________________

Trosor 
Strumpor 
BH 5
_________________________________________-

Shorts 
Jeans 
Mjukisar 
Nattbraller och t-shirt 
Bikinitopp 
Långärmad tröja 
Tjocktröja 
Linne/T-shirt 
Skjorta 
Klänning 
Kjol 
Kofta 

det var nog det plus, färdkost, filmer, och datorn. ni får ha det jättejätte bra medans jag är borta och så skriver jag så fort jag kommer hem igen. kommer nog inte ha tillgång till internett under resan. däremot så ska emma gästblogga lite kanske, och jag vet inte hur det blir men kanske julia också. nu ska jag städa rummet, ha det jättejättebra allihopa så hörs vi!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0