twilight<3

hello sötnoosar! what are peopel dooing? jag är stört trött men pigg ändå, lite konstig känsla. jag sommnade som en stock igår vid halv elva, helt sjukt, men åandrasidan så vaknade jag kvart över åtta idag... vet ni vem världens snyggaste kille är? edward cullen. cedric diggory, ROBERT PATTINSSON (möjligen med undantag av carlise cullen) han är så fucking snygg, jag är helt besatt! SERIÖST!!!!!!!!!! twilight är fan det bästa som finns. jag kan inte vänta tills nästa film kommer ut, new moon, men varje gång jag ser trailern så börjar jag gråta, jag lägger in det senare så ni får förstå varför. jag har helt twilight absistens nu, jag måste köpa trean och tvåan nu innan jag åker bort så kan jag ta med den (jag ska åka till serbien och österiket) nu hörde jag att min kära broder håller på att vakna så jag ska gå och kidnappa honom ifrån sitt rum, MOHAHAHA. men ha det chillpill allihopa<3
här är trailern då, lånad från youtube visst är den grym? fast så jävla soorlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0