srbia

hello bloggen! nu ar jag i serbien! Det ar jattevarmt och mysigt. igar sa vaknade jag runt tio och sa gick vi och at frukost. jag at en sak som kallas burek, det ar svart att forklara vad det ar men gott ar det iallafall! Efter frullen gick vi runt lite och skulle halsa pa pappas kusin men hon var inte hemma. nar vi varit dar forbi hennes hus gick vi till ett cafe dar jag tog en cola och mozzarella och tomat sallad, mums! Idag ska vi ga pa zoo tror jag, men det ar inte spikat en. vad har hant i sverige da? nar jag var i osteriket sa gjorde jag inte mycket pa dagarna, at och spelade sims och laste harry potter och twilight. men pa kvallarna nar pappa kom fran kursen sa at vi mat, gick runt och tittade pa film. vi kom hit till serbien i forrgar kvall. bilder kommer ni att fa se senare , men jag kommer kanske uppdatera igen innan jag aker hem. ha det chill

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0