sanningen bakom burranhistorien

Hello igen. nu börjar det nog se lite fjantigt ut med typ fem inlägg på raken, speciellt då jag planerar att lägga in ett till snart. det får bli det sista för ikväll, jag börjar bli blogging besatt! menmen, jag vill bara nämna att den här ''the story about burran'' grejen är något ni läsare förmodligen inte förstår varför jag skriver, men grejen är att det hela började som ett litet privat skämt, och har sedan blivit större och större. det här gör jag för att det blev som en kul grej. jag sa på skämt till ''burran'' 
- du ska få en helt egen kategori i min blogg där jag skriver om dig burran.

och så blev det. och det är kul att skriva om henne också för hon har så mycket roligt för sig! inte på något dåligt sätt utan mest kul, som att ett liv utan alcogel vore ett liv med ständigt sjuka människor( jag gillar dock också att känna mig ren och fräsh men ändå, bra grej att skriva om) att a-brunnar är förbannade och så.  men det jag vill komma fram till är att det inte är något som är skrivet för er läsare utan för burran och de ''anhöriga'' som vet vad det handlar om. sådeså.
nu har jag fått fram vad jag vill säga


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0