Hjälp med design?

hello! mitt inlägg raderades nyss så jag får göra ett nytt. hur är det läget med alla? med mig är dt bra förutom att jag är lite trött, var vaken hela natten så jag är skapbligtt trött nu. vad är era planer för dagen? jag ska nog hem till mamma lite, ha hemmaspa, städa, pappilutta håret och så, btw, visst blev håret fint?^^) menmen, jag är inte helt färdig med designen, men den fixar jag lite senare. och nu snackar jag inte om några stora grejer utom bara färger på texterna och storlek. och just det, igår la jag in en klocka också, snyggt va? och om ngn behöver hjälp med sin design så skriv det i ett mail till; [email protected]  så får vi se om jag kan hjälpa till. jag har nämligen blivit galen på att göra designer så jag byter ut min stup i kvarten. men nu ska jag dra, ha det chillpill. och fler bilder kommer inom kort! märkte att det blivit lite snålt om bilder på senaste tiden.

keep reading my blog;xoxo

EDIT: Kom ihåg att skriva frågor till frågestunden gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0