hiss och diss



Hiss:
Roliga bloggar. Jag hatar att läsa bloggar som typ inte innehåller något typ bara tråkiga kortisar.
Blondinbella, don't know why, men fjortiskissie har fått bb. att framstå som jättevuxen och mogen.
Mina brorsor. Markus är världens sötaste snällaste lilla sötnos, och sebastian är supersnäll och saknar honom nu, har inte träffat honom på länge. Sedan älskar jag resten av min familj med också såklart.

Diss:
Vädret,först idag som det varit varmt. Men do you know what? Jag ska till serbien där det är 34 grader, sug på den du! HA.
Kissie, gillar verkligen inte den tjejen, hon hackar på blondinbella, desiree och stockholms fjortisar, men vafan, hela hon är en stor fjortis, ochn det pinsamma är att hon är 18 bast, och fortfarande fjortis.
Att ta allergitest. Ska till läkaren imorgon och få ny medicin och kanske ta ett allergitest. bajs. det kliar som in i helvetet när man gör ett pricktest.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0