SVAR PÅ FRÅGORNA

Dadibooi: Paow eller Dessie - Vem vinner? Rösta på ....
Pallar inte gå in och rösta på någons blogg, men jag föredrar paows blogg.

eeerka: vilken blogg föredrar du är bäst, efter din egen asså ?
 Hm, jag läser flera pga olika anledningar, men den som jag tycker är bäst skriven är nog blondinbella. Förut störde jag mig något enormt på henne, men kolla in kissie, blondinbella skulle kunna vara hennes morsa, så mycket mognare hon beter sig.

Anonym: Vad är det bästa med sommaren ? :)
 Att jag fyller år såklart!

Anonym: Vad är viktigt hos en kille för dig ?
Der är hemskt men jag tittar faktiskt först på utseendet. Jag skulle aldrig kunna gilla en kille jag tyckte var ful. Fast åandra sidan så skulle jag aldrig kunna vara med en kille med zeronada humor eller ett svin. Nej, jag är nog ganska kräsen, han måste vara söt, snygg, snäll och rolig.

marre
: hejsan , jag undrar vad dina tre bästavänner heter. och vad deras bloggar heter om dem har några. från marre( miranda)
 Mina tre bästa vänner, hm, det är ingen som jag tar för bästavän bästa vän, förra gången jag hade en riktig bästis så sket det sig, hon var falsk och vidrig, usch, vad fel man kan ha om folk. Men nu ska jag hålla mig till ämnet. De jag umgås med är så olika som personer vissa är jag med för att ha kul och vissa är de som jag verkligen kan lita till hundratio procent på. Dock finns det nästan inga som jag kan göra bådeoch med. Men några nära vänners bloggar är; www.emlos.blogg.se www.trippletower.blogg.se www.grynthal.blogg.se

Emma
: Hur gammal är du och vad är ditt drömjobb?:)
Jag är 13 år gammal, snart fjorton. Genom tiderna har jag haft många drömjobb, läkare,stylist, advokat mm. Men för tillfället har jag inget speciellt. Dock har jag som mål att komma in på VRG samsam linjen eller möjligen natur. Natur är inte mitt favoritämne men går man NO linjen så kan man få nästan alla jobb man vill, men jag har somsagt inte något drömjobb för tillfället.

iza: Vad gillar du mest på din kropp?<33
Mitt ansikte tror jag. Eller min storlek, skulle gärna lägga på några centimeter på längden, men jag är rätt smal, och det gillar jag.

Emma:1. Varför ville du göra en sommarblogg?
             2. Hur många besökare har du ca per dag?
             3. Va typ filmen baksmällen bra? haha
             puss

1. Tyckte det var en bra idee, ville starta om på nytt, och då passar det perfekt på sommaren. Har också en till blogg jag ska börja med när sommaren slutar, den heter www.everyseason.blogg.se 
2. Oj det varierar, första dagen hade jag elva, sedan har jag haft upp till drygt 50 unika besökare, så däremellan, typ kanske 25-30 i snitt?
3.Den var grym!<3



Svar på frågor. Tack för ni skrivit in, orkar inte vänta längre på att svara. Ett inlägg om veckan kommer in imorgon med bilder. Keep reading my blog!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Isabella

sv: jag har mellan 500-1000 läsare om dagen :) olika varje dag!

2009-06-17 @ 14:29:43
URL: http://perfects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0