dagen

men kom igen? mina besökare har droppat ner en jävla massa, från ca 50 till 10, kom igen, bättre kan ni, och jag också för den delen. mer uppdatering och fler bilder ska det bli! idag har jag inte gjort mycket . åkte till läkaren där jag tog astmatest och fick allergimedicin.sedan åkte jag hem till pappa och städade lite. efter det drog jag till mammsen och var där med martin och markus ett tag och innan dess hade jag haft hemmaspa, det glömde jag säga, men vid 6 drog vi till elgiganten och hämtade min laptop som varit på lagning JIHOOOOO.  så nu sitter jag här med den och lyssnar på eric hassle. istallerar även sims på den här datorn nu. kalla mig omorden men jag kör fortfarande 2an, jag tycker inte att trean verkar bättre och tänker förmodligen inte investera i det heller. sådeså. men nu ska jag köra lite sims, ha det chillpill, bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0