bloggläsare, varför gömmer ni er?

nu är jag sur. jag har bara ca tio besökare idag och igår. vad hände med resten av er? bajs. då pallar jag inte uppdatera. HA, tomt hot där, som om folk skulle bry sig endå, en blogg mindre av de trettio man säkert läser. vad ska ni människor göra i midsommar då? jag ska bara ta det chill imorgon, packa och städa, kanske shoppa lite, eller nja köpa saker som behövs till resan, som underkläder vill jag ha lite nya, jag älskar att ha på mig helt nya underkläder, känns så fräsht. såg ett par urgulliga spetsstring och en söt bh på hm jag kanske borde investera i, hm vi får se. sedan ska jag skaffa ett par flippflopp/sandaler alt. ballerinor som är bekväma att gå i till serbien. men vi får se vad jag köper. ska lägga upp en packlista också kanske på bloggen... men nu tillbaka till er. vad får er att vilja läsa min blogg? ska jag lägga in mer bilder?, mer listor? mer dissarhissar/hemligheter/ the story about burran, eller framförallt något jag inte testat? TÄVLINGAR  vad tycker ni? eller är det något annat ni saknar. SKRIV DÅ TILL MIN BLOGGMAIL; [email protected]  så får jag lägga in det ni vill ha.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0