veeeem gråååååååter????

tjo bloggen! igår så kom ju agnes och ellen hem till oss och åt middag , och så gick vi ut lite och satt i parken, sedan drog vi hem till dem och så sov jag där till idag, och idag så var vi i hudd c. sedan drog jag hem runt halv 3, köpte en jättesöt klänning ifrån jc btw! randig i ljusa färger och den har fickor och är som u-fyrkantsringad och så har den ett band man knyter om magen. dock är den lite lång men pappsen har köpt en symaskin till mig så jag tänkte sy upp den lite, dock är jag ingen louise, så vi får se hur vackert det är, men man kan ju hoppas! sedan ska jag också sy en kjol hade jag tänkt utan några fittiga bajsplaneringar min lärare tvingade mig att göra, urk, men det ska det bli ändring på! nu ska jag bara låta min kreativitet flöda och göra fina kläder! jag ska börja designa en redan nu faktiskt! men hursom helst. när jag varit med dem så åkte jag majsan pappa och sebbe och såg ice age, stört schööön! majsan är typ 2&ett halvt år och när mammuten födde en unge så grät mammutungen lite och majsan bara kollade runt i biosalongen och sa;''vem gråter, vem gråter?'' haha, det tyckte jag var jättesött! menmen, nu ska jag städa lite i mitt rum och sedna sova. morgondagens planer är att träffa ellen och agnes, men jag skriver nog igen imorgon!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0