lite allt möjligt

Hej bloggen!

Jag har bloggtorka, trist men så är det. Det kommer därför inte bli så många uppdateringer i sommar, ÄVEN fast det är en sommarblogg. Eller förmodligen så tvingar jag mig själv att blogga ändå. Men nu tänkte jag berätta lite SMÅTT om min resa, för det ligger till såhär; När jag har tid och lust så gör jag två videoinlägg, jag tänkte dela upp det för österike och serbien... Och så ska ni självklart få en massa bilder, har ca 600 varav ca 500 från resan. Men inte mer om det nu, idag så åkte min syster till Ryssland i tre veckor för studier så idag så åkte vi med henne till arlanda sen drog jag hem till mamma. Imorgon ska det komma ngra kompisar till familjen, öh, typ jonthe ellen och agnes, agnes har en blogg som heter www.agnesaxmark.blogg.se och ellen vet jag inte... menmen, så då blir det grill och sånt. men nu ska jag köra sims. btw, ny kategori kommer snart och den kommer att heta ; *trummvirvel* DAGENS. i den kan det vara allt ifrån dagens outfit till dagens citat, så checka in bloggen senare. och det kommer även ny design.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0