me love youtube

yo! whatarepeopledoing? jag sitte på youtube och lyssnar på ''mymymy'' med Armand Van Helden, kanske gammal men grymt bra. jag älskar sådann musik , me love.... fast jag har checkat youtube ett bra tag nu, kollat robert pattinson, erik hassle, intervjuer med kristen stewart och robert pattinson, bellas lullaby, och no stress.... haha, en del twilight saker:) och ofc new moon trailern! den är så soooorlig, när han lämnar henne. men om ni ser den lägg märke till att när hon är med laurent och när jacob blir en ''skepnadskiftare'' över henne så har hon olika kläder. förmodligen är det bara ihopklippt menmen. vad tycker ni om min nya design? jag vet inte om jag orkar fixa den mer men jag får se. ikväll blir det grillat som käk, mums! men nu ska jag nog inte skriva ngt mer jag har bloggtorka-usch, men därför är det få uppdateringar och tråkiga, suck. men jag har iallafall spelat in ett videoinlägg om österike-delen av resan så ni ska få se det sen, men min mobilsladd är typ borta, men nu ska jag dra, kyss.
btw, nu ska jag ´köra på blip HA.HA.HA. hur många är det som gör det egentligen?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0