cause i'm inlove in alleeeeeeeeeeexandeeeeeeer

YOU WON'T BELIVE ME!. JAG HAR KRAMAT ALEXANDER RYBAK. HA SUCK ON THAT! nej men idag var jag på grönan med sebbe majsan och pappa, sedan träffade vi josefin och henness familj och sedan åkte pappa sebbe och majsan hem, och jag stannade kvar med josefin ocompani :) när vi sedan skulle gå hem på kvällen så jag hade precis åkt popex och då kommer josefins broder överlycklig och bara; ALEXANDEEEEEEEEEERRRR RYYYYYYYYYYYYYYYBBBBBBBBBBAAAAAAAAK. jag kär i den killen kutar ju såklart fram och ställer mig brevid honom och ber josefin fotta, och sötnosen gör det:D och då står jag brevid hnm, sen så var det en liten tjej som fick en kram av han och jag bah; men jag vill också ha en kram och så fick jag det WIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOO. jag är överlycklig. och så sa vi att vi skulle komma och se han på allsång och han gjorde tummen upp. så jag emma josefin och daniel ska dra och checka in han sen :D naaaaaaaaaaaw, han är sååååååååååå söt. ni måste få bilder sen. men idag har det varit en toppendag, från början till slutet. c ya bitches! tack till alla som gjort min dag super<333333



HAHA, jag gammal bild, har ansiktsmask av choooooooklad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0